21 december 2009 - Chiang Mai, Thailand
Deze foto werd gemaakt op 21 december 2009 in Chiang Mai, Thailand.
Ook hier hebben we vele herinneringen liggen. Fijn, dat het goed met jullie gaat!
Wij komen hier bijna om in de sneeuw, die steeds maar aanhoudt.
Prettige kerstdagen met de familie en geniet van jullie gezamenlijke vakantie.