Aotearoa

15 oktober 2009 - Pukekohe, Nieuw-Zeeland

Jaja, we zijn er nu echt (al ruim een weekje eigenlijk), helemaal aan de andere kant van de wereld. Het is hier echt lente, met hele zonnige dagen en ook wel veel regen. We logeren nu bij Aradhna en Bas in Pukekohe (het stikt hier van de Maori namen, Papatoetoe bijv). We hebben met Bas en Ara al verschillende dingen gedaan, Mareatai beach, Miranda hot springs (een zwembad gevuld met vulkanisch-bron water), Hunua falls en Orewa beach, waar we ook hebben gezwommen (koud!). Afgelopen 2 dagen hebben we samen met Christien en Joost de Coromandel onveilig gemaakt. Dit is een schiereiland met hele mooie rotskusten, waar we een kano-tocht op zee hebben gemaakt. Deze dagen zat het weer ook erg mee, lekker zonnig en warm, ideaal voor een wandeling naar Cathedral Cove.

1. Yolande:
    15 oktober 2009
    Leuk hoor, ziet er allemaal lekker warm uit. 't Wordt hier nu echt koud, krabben 's ochtens. Minoes krijgt een kaakbehandeling tegen ontstekingen. Michiel's voet is vandaag voor weer 2 weken ingetaped. 11 november ga ik naar Fankrijk -heb helaas nog niemand gevonden die meewil; iederen heeft het te druk!
    Zoen voor beiden en kan je bij de vogeltjes nog een naam vermelden?
  2. carla:
    15 oktober 2009
    Hmm, die foto's zien er heerlijk relaxed uit! Wou dat ik ook daar ergens zat, vast warmer in plaats van de kou hier! Waar gaan jullie hierna heen, en wanneer? Veel plezier nog, zal met jaloezie elke keer jullie berichtje lezen ;-).X
  3. michiel:
    15 oktober 2009
    ziet er allemaal heel mooi uit en mooie foto's van wat jullie hebben gezien. Ik ben nu bezig met de laatste opdrachten van het 1e thema. Met me enkel gaat het een stuk beter, nog een 2e keer tape en dan ben ik klaar. Ik vind het jammer dat je niet aanwezig bent op mijn verjaardag
  4. Oma en opa:
    27 oktober 2009
    We benijden jullie, wat een prachtige reis!
    We herkenden de Great Ocean Road, met zijn Apostelen en de kijkjes in Melbourne. Ook waren wij in de buurt van Coromandel, maar het was toen erg slecht weer.
    Veel plezier en mooie tochten op het Zuider Eiland.
    Wij stoofden twee weken in de zon op Kreta, met oma's zussen en Wout.